trötter.

det var riktigt hårt att gå upp idag efter enbart fyra timmars sömn... det kändes som att jag var riktigt sjukt bakis. men det var jag ju inte! åkte ner till jobbet. det gick smidigt och smärtfritt.

mollan kom o hämtade oss så åkte vi upp till västersjön och la oss i solen! linda o lina dök upp nån timme senare! det var sjukligt varmt! blev årets första bad idag med! men det var kallt, kan jag lova! dock så var man ju snart lika varm igen! :D men det är underbart med detta vädret!!

efter badet la vi oss i solen igen och jag somnade som en stock. så nu är jag lite lätt seg... men men.

idag är det sista gången vårt favoritpass är!! buuhuuu. :( får köra extra hårt idag då! :D

nu ska jag nog läsa lite igen. har fastnat nåt sjukt i camilla läckbergs böcker! det är verkligen böcker att rekommendera!! lätt! :D

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback