stim stim!

puh. det har gått i ett hela dan idag skulle man kunna säga!! vaknade av telefonen och en halvt panikslagen malin 06.14... försovning gjorde att hon var där själv och aldrig skulle hinna med allt till 07... som tur var så dök personen som hade försovit sig, upp.. o det var bra för tio i sju hämtade jag upp lina så åkte vi upp till a6center o fixade o donade lite med combon. ajjemän.

tillbaka till earthbridge vid tio. byta datorer, vilket innebar massa sladdar som skulle föras över o allt skulle bli rätt... dessutom stod vi på stegar och fixade med detta. lite halvknivigt faktiskt. men jag o jessi löste det. ;)

lunch. jobba, jobba. vi va grymma i köket. eftermiddagen gick undan den men. mitt humör kändes som att det gick från toppen, där jag skrattade åt allt, till botten där allt kändes jobbigt, mest hela tiden. det pendlade upp o ner. skumt. det berodde säkert på bristen sömn. nåja. iväg till sortergården innan jag skulle bege mig hemåt. fick med mig malin p på dessa små ärenden... kul när vi stod på sortergården och skulle slänga grillock, som var svintunga... malin står där o försöker svinga locket över kanten och missar brutalt. tur att det fanns en kille där som gärna hjälpte henne... dom blev typ bästisar sen. right? haha...

efter sortergården var det snabbt iväg till posten med en stor kartong som skulle skickas iväg. kartongen var för stor, paketet vägde för mycket och pengarna vi hade för att betala med räckte inte... stim, stim.

skulle vara hos petra o klippa mig kl 16... plus att jag skulle hämta upp mollan med. och lämna malin. lite körigt. blev lite sen till petra men hon var inte arg! :D det var underbart att få av sig de slitna topparna!! nu ska jag inte vänta så länge till nästa gång... :S däremot är jag riktigt sugen på att permanenta mitt hår lite... hmmm...

imorrn blir det göteborg för utbildning... fick veta det idag. det var ju en stooooor lättnad när jag fick veta att green skulle med. så det blir jag, green och the big boss, christer. spännande...

vart ute o gått runt munkan med green ikväll med. skönt att komma ut o få lite luft!

nu ska jag hoppa in i duschen... måste stryka min skjorta inför imorrn med... ah. orka skjuta på allt, anna!?

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback