shoooes!

skulle jobbat idag. men det var så himla lugnt så efter en timme så fick jag gå hem. :D ganska gött!

ikväll blir det utgång! ska bli roligt! speciellt nu när jag har fyra par nya olika skor att välja bland ikväll... :D jag har väldigt dåligt med "party-skor"... sanningen är så krass att jag har helt enkelt för stora fötter... :P nu låter det som att jag har värsta fötterna men så illa är det inte... men hur som helst. det finns många fördelar med att gå ner i vikt. även fötterna bli rmindre! något jag insåg igår. ja o molla skulle köpa mat på soya... och under tiden gick vi in en sväng på skopunkten. hittade ett par skor där som var kanonfina! o idag när jag då fick gå hem från jobbet skulle mamma o molla åka till skokanonen.. o då hittade jag tre par till!! så nu har jag fyra par att välja bland. kul kul! :D

igår blev det häng med molla o green efter att lina hade jobbat klart vid typ halv tio... åkte till vip o hyrde en film men när vi väl kom hem och hade satt i filmen kom vi inte så mycket längre utan vi satt o tjötade istället. mysigt.

nu ska jag nog ta en liten powernap... ;)

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback