midsommar!

är ledig fredag, lördag, söndag nu!! helt underbart skönt!! även fast jag nyss var ledig och på semester... haha... men det är ju midsommar! jag har jobbat varenda midsommarafton sen jag började på mcdonalds... så det ska bli skönt att äntligen vara ledig en! :D

var uppe i västersjön efter jobbet idag. vi satte upp partytält och fixade o donade. kommer bli kanonbra!! ser fram emot imorrn! vi kommer bli närmre 30 pers! det blir alkohol, femkamp, sång o musik, mat och lite sådär! hoppas på att regnet håller sig borta bara... det behöver inte vara strålande sol bara regnet inte faller!

är trött idag. har vart en tuff dag. mycket att göra och tänka på. fast jag gillar dagar med mycket att göra iofs. :D

nu ska jag gå o lägga mig så jag är pigg o utvilad imorrn!!

god natt och glad midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback