home sweet home

visst. det är underbart att åka iväg en vecka. men det är också ganska skönt att komma hem!

vi har iaf haft en kanonbra vecka! sverige var visst varmast i europa den veckan, hörde jag... men men.. vi har haft sol och rätt bra väder vi med så jag är nöjd! gött att slippa jobba i den värmen! :D

orkar inte skriva så mycket... men det var mycket sol, bad och shopping. maten var en stor besvikelse... det godaste jag åt på hela veckan var en bigmac meny utan bröd på hamburgaren... haha... maten var inte i min smak iaf, kan jag säga... billiga drinkar och goda bacardi blev det ju lite grann med så klart!! flygningen gick bra. tycker det är lite halvläskigt att flyga... har ju bara flugit en gång tidigare... den gången var det ju rill rhodos. men det gick bra. hemresan och landningen på landvetter var lite ostadig tack vare blåsten men jag sov under landningen och vaknade först när hjulen slog emot marken. så det var skönt! :D

var nere på jobbet en sväng innan. kolla läget lite och så liksom... :P det såg bra ut! :) kul o se dom igen även om det bara var drygt en vecka sen! :) så imorrn kör vi igen! det känns bra. jag är fylld med massa ny energi! :)

nu ska jag snart åka o träna. jag o green ska till mjölkafållan i huskvarna och köra friskis utejympa. spännande att se hur det går till... har ju inte vart på utejympa nån gång innan...

tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback