another day

idag har det varit en riktigt bra dag. jobbet gick smidigt trots lite mycket på en gång och lite stim ibland... haha... vad mycket humör på folk spelar in. jag o malin höjde det idag iaf. ;) mohaha.

kom hem vid halv sex. hade ruskigt tråkigt. kände inte för att åka o simma. inte för att städa. inte för att gå ut o gå. inte för att laga mat. så jag satt en stund och lyssnade på min ljudbok och stirrade rätt ut i luften. tills jag tröttnade på det med. tog bilen och åkte en sväng. gick in på maxi en runda o handlade lite. köpte finally en ny mascara. bra där, anna. åkte hem. fixade o donade lite. lagade lite mat. satte mig och stirrade ut lite mer i luften. och sen åkte jag o hämtade mollan på jobbet. satt o tjötade en stund i bilen och nu är jag hemma. sjukt rastlös eftermiddag!

imorrn är det fredag. jag älskar fredagar! alltid. mmmm. får se vad det blir med helgen. bio iaf. lina o jag ska se brudens bästa man igen. eller lina har ju inte sett den men det har jag fast jag ser den gärna igen. my maaaaan. haha...

nu ska jag nog lyssna lite mer på min bok. spännande är den!!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback