allt o inget

midsommarafton var kanon lyckad! dagen började vid tio. upp till västersjön för att sätta upp tält, ta fram bord o stolar, duka och fixa... åkte hem vid halv två eller nåt. hem o fixa sig iordning för att sen hämta upp lite folk och vara i västersjön vid fyra.

det var välkomstdrink, lite regn, tipspromenad, dans runt midsommarstången, lite regn igen, mat, femkamp, en regnskur återigen, jordgubbstårta, allsång och såklart lite alkohol. kvällen var mycket lyckad i mina ögon! blev lite deeptalk med green med. det var rätt skönt att få lätta sitt hjärta lite. thanks, green.

midsommardagen var lite halvseg... jag o mollan åkte bussen hem vid 12 typ...  sen var det ju då sex and the city på kvällen!!! den var typ en halvtimme försenad men det var helt klart värt att vänta på!!! den var helt underbart bra! längtar tills den kommer ut på film så man kan köpa den!! efter filmen blev det en pizza och eftersnack på amigo.

igår var jag så sjukt seg så det fanns knappt. vaknade med huvudvärk som inte ville ge med sig... så det var bara att ta täcket och pallra sig ut i soffan och sätta på en film och sova lite... så var hela min dag ungefär.. tills jag vid sex tröttnade och bestämde mig för att gå ut o ta en promenad. kom bort till ica typ, när hela himlen öppnade sig. my god va det regnade!! men det var rätt gött. älskar att gå i regn. kändes som att jag kunde gå hur länge som helst... blev drygt 1,5 h innan jag kom hem. åt lite mat, tog ett bad och kröp sen ner i sängen!

nu ska jag sova igen. har vart hos jonas ikväll och grillat. det var riktigt roligt och maten var urgod!

det låter som att jag bara sover hela tiden... haha... men det gör jag inte!

imorrn ska jag klippa mig! bye bye, slitna hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback