three days left!

sen är det semester! jag är sjukt taggad! det är sega dagar på jobbet nu, måste jag säga. i need semester!!! :D

vart o tränat idag iaf... på vårt favvopass. sista gången det kördes. till hösten blir det nytt pass. spännande att se om man kommer gilla det med! det är så sjukt gött att träna. jag älskar känslan det frambringar!

på fredag blir det lite afterwork och sen ut o äta... fira semestern! på lördag verkar det som att det blir fest, igen... :P aldrig fel iofs. haha...

lindas sista dag på fredag. det är inte utan att det känns lite jobbigt... jag menar... vi har jobbat ihop i sex och ett halvt år... hon har alltid funnits där liksom! men men... time to move on. jag förstår henne. nu blir bollen hos mig, så att säga. :o)

får se om det blir nån träning imorrn... går ett medelpass som jag funderar på men å andra sidan va det längesen jag simmade nu... o det är ju också rätt gött... aja. jag får se vart benen bär mig imorrn! :D

nu ska jag gå o bada o sen sova! min kropp verkar kräva väldigt mycket sömn just nu. strange. men men.

byyyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback