svett

Jag är inte säker på att jag någon gång i mitt liv svettats så mycket! Träningen var rolig med förbannat jävla svettigt! Det var mycket folk och det gör ju inte det hela bättre! :P Men men... Det gick bra och efteråt är man fortfarande ruskigt nöjd!
Citerar friskisledaren: "Medel is the original - and the best!" Haha... Han är skitrolig!

Duschade där och åkte direkt hem till Mollan. Hon o Maria satt redan på hennes gård och hade satt igång grillen. Perfekt. Blev lite mat och lite jordgubbscider. Ah, dom ciderna är så goda så man kan dricka dom som saft... :P Lovely.

Nu är jag iaf hemma. Blir en sväng till jobbet även imorgon. Kolla läget o fixa lite... O sen blir det Rusta. Vi tar vår solning till en ny nivå. Vi ska köpa brassestolar och en kylväska. Vuxet, huh? Jag tyckte en kylväska vore perfa... Jag menar... Där går det ju lägga cider... :P Haha...

Måste på tal om det lägga in massa pet-flaskor med vatten så vi kan använda dom som frysklampar imorrn! :) Ska steka ägg med till mina äggmackor... Men det blir nog inte nu. Får vänta tills imorrn.

Nu ska jag ta o lägga mig.

God natt

Kommentarer
Postat av: Emma M

Hoppas du får en toppensemester!

Något planerat? Kram



2008-07-29 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback