Semester nu?

Är det semester nu?? Jag trodde att min semester började igår 15.00. Så fel jag hade...

Igår va vi på Twin och åt. Firade semestern. Asså... Personalen där va så sjukt otrevliga! Framför allt en tjej... Helt pschyco-otrevlig. Man kan ju iaf svara... Eller som den andra tjejen sa när jag kollade vad som var glutenfritt (om man kunde byta ut såsen... Pga allergi...) "Ja, det vet jag inte riktigt. Det beror på hur stressigt det är i köket."  Hallå?!??! Ska man inte som gäst ens kunna be att få byta sås? När det dessutom är allergi... Jaja... Maten var sådär... Kött som inte är väldigt välstekt är det äckligaste jag vet. Det kan jag bara inte äta! Det var trevligt sällskap iaf! :D Satt kvar där och tjötade ett tag sen. Drack X-iders raspberry nånting... Vad den nu heter... :) Det var en lyckad kväll!

Trodde ju då att jag skulle få vara ledig idag... Vi hade planerat att köpa lite fika och åka upp till Västersjön och bara sola o bada och njuta av att man är ledig!!! Men inte då... Fick inatt veta att jag behövde jobba för en tjej va sjuk! Jag klandrar verkligen inte folk för att dom är sjuka men situationen är så jävla tråkig! Man kan liksom aldrig planera och se fram emot nåt helt för man vet aldrig om det ändras... Men men... Inte för att låta alltför negativ... Men det är tråkigt! Speciellt när det var samma sak i fredags... När jag var tvungen att jobba stänging... Hur som helst... NU har jag SEMESTER!!!

Imorrn blir det sol o bad! Pressa, pressa, pressa... Haha... Om vädret håller i sig till helgen verkar det som att det blir Halmstad fredag, lördag, söndag! Kan bli kul! Komma iväg lite och få massa sol och havsbad! :D

Det känns så jävla bara att vara ledig!!! Lycka! O vädret. Snälla, snälla, snälla. Kan du fortsätta att vara så här solig? Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback