seg

jag är rätt seg på att uppdatera. jag håller med. men har helt enkelt varken orkat eller känt för det!

veckan har gått fort... som vanligt! har tränat på riktigt bra denna veckan!! både simning, jympapass, cykling och promenader! så det känns bra!

igår efter träningen hade ja, lindus, molla o green picknick ute i det gröna! det var en riktigt mysig kväll! satt o åt lite mat o tjötade och bara hade roligt. mer sånt, tack.

o ikväll har vi varit i linas föräldrars hus i huskvarna och grillat! älskar att grilla. känslan, lukten - ja, hela atmosfären! underbart. det är sommar!! efter att vi ätit och suttit o pratat en stund tog vi oss ut på hemligt uppdrag med bilen. spännande. mer kan jag inte berätta... haha... charlies änglar, next? citerar lina... "jaha... då är jag väl charlie då!" hahaha...

imorrn blir det jobb. har nog lyckats få louice o sätta mig i dt1an... haha.. jag behöver lite omväxling från dt2an och egentligen skulle jag inte ens jobbat imorrn så... men det blir nog bra! fast det var längesen jag va i ettan... får åka ner tidigare o öva... eller inte... på kvällen är det häng med mollan o green. tanken är väl att vi ska till tesa på förfest... men vi drar nog bara dit en stund då ingen är så sugen på att gå ut... så det blir dit en stund sen ska vi hem o göra rabarberpaj... yummie! haha..

söndag återstår att se om det blir något jobb... ev kommer det två bussar med totalt 150 pers... så då får jag åka ner o jobba lite isf... får se om det kommer några bussar... :)

nu ska jag gå o lägga mig... är trött och har lite ont i halsen... tycker lite synd om mig själv... hahaha.. yeah!

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback