måndagar borde strykas ur almanackan!!

vilken sjuk måndag!! idag var det inte mycket som gick smärtfritt på jobbet, måste jag säga! men men... både jag, mp och mollan överlevde. tack för det. haha... ett tag tänkte jag på allvar gå hem o dra täcket över huvudet och inte gå upp mer idag! men det behövde jag ju inte... :P

kom hem halv fem... lyssnade på bra musik på vägen hem och väl hemma fick jag energi från nånstans... humöret steg till toppen och när jag kom hem satte jag igång att städa (vilket var välbehövligt) och tvätta... åkte och tränade. ett pass vi inte vart på innan. roligt pass men sjuuukt jobbigt! har nog aldrig svettats så innan! gött iaf!

kom hem. åt havregrynsgröt och ägg. kände mig nyttig. havregrynsgröt har jag alltid vart starkt emot, även när jag började få äta havre... men det var faktiskt riktigt gott! så det ska jag börja äta nu!

nu ska jag gå o lägga mig! börjar 6 imorrn...


bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback