Mamma Mia!

Gårdagen blev mycket lyckad! Blev inte Kroatorpet, som var planen utan det blev mat på Kaktus ist! Gott, gott!

På kvällen sjöngs det Singstar så det stod härliga till. Och det blandades drinkar, med olika resultat... Hahaha... Jag är iaf grym på det. Det tycker nog speciellt Lina iaf... Mohaha... Blev Olearys även denna kväll. Måste säga att Olearys har höjt sig betydligt. I love. Mycket folk ute och en hel del man kände igen! Fun fun! Bra musik med. Lovely! Den, från och med nu, obligatoriska lakritsshoten intogs och det var god! Haha... Kan berott på den tidigare mängden alkohol i kroppen iofs men ändå....!

Vaknade vid halv tolv idag typ... Rätt seg men inte hela världen! Jag o Green cyklade ner till the place to be... Max... Åt lite o sen cyklade vi vidare ner till bion. Mötte upp Linda o Mollan så såg vi Mamma Mia. Oh, den var så sjukt bra så det finns knappt ord. Ser fram emot musikalen som vi ska se i Göteborg den 9:e augusti!

Nu ska jag sätta på en film. Ta fram mitt täcke och inte göra nåt mer för idag. :P

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback