lyckad kväll!!

Dagen började redan halv nio idag. De här dagarna har inte gått i sovmorgonens tecken iaf... Men jag har ju semester så jag kan ju sova när jag vill... :P

Jag o Mollan va uppe vid Västersjön vid elva typ... Gött gött. Jag åkte väl därifrån vid två, tror jag... Hem och duscha och sova lite. Mötte upp Green på Jordbron och sen åkte vi upp till Odensberg och började fixa inför kvällens överrasknings-avslutningsfest! Fixade med bord och grejer. Stressade som två blå... Ner till stan och köpte till lite grejer... Upp igen... Folk började anlända och det var dags för oss att åka ner till stan igen. Denna gången för att hämta upp Linda, som inte hade en aning om vad som var på g, Molla o Källe. Det blev verkligen en surprise! Hon hade inte fattat nånting!!! Lovely. Det var ju så det var tänkt! Och Green, vi lyckades! Vi åt exotisk planka, det gicks tipspromenad om Linda och det spelades brännboll. Femkampen vi planerat för hanns inte med.. :P Det var i vilket fall som en riktigt lyckad kväll och det var kul att se Linda så glad!!

Hemma nu. Planerna inför imorrn är inte helt klara. Lutar åt att vi kanske pallrar oss till Brunnstorp imorrn och ligger o pressar lite... :P

Ska på bio med hela familjen sen på kvällen... Ska se Mamma Mia igen!!! Åååh, ser fram emot det!!! :D

Nu ska jag dra... Jag får lite beslutsångest om jag ska dra eller dra!?

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback