lugn

i'm in  good mood.

har vart o tränat idag. var på passet all alone. linda är sjuk, molla jobbar och lina skulle göra sin tatuering! så det var ju bara att pallra sig dit... jag gillar inte riktigt att gå på pass själv... är alltid roligare om det är nån eller några fler som man känner! men men. jag klarade ju det iaf.. haha...

solen lyser igen och det är lycka. sitter i köket, där jag aldrig brukar sitta. himlen är blå och solen gör det vita huset mittemot, bländande vitt! ah.

imorrn blir det jobb. 10-18... inte riktigt mina vanliga tider men allt för bonus.. eller hur green? hahaha... den som lever får se. probably.

i helgen är det mycket på schemat... på lördag ska jag jobba till 14, sen göra mig iordning på jobbet, åka på dop och direkt efter dopet ska vi hem till molla o festa lite... sen på söndag är det planerat att må dåligt... haha.. skämt å sido... ska jobba lite då det kommer två bussar med 150 danskar... yeeey! :D

va ju på liseberg igår med! det var kanoners! på vägen dit regnade det stundtals så att man knappt såg vägen framför en... lite otäckt när det regnar så sjukt mycket! men men. fram kom vi. och det regnade lite smått då och då men inget som störde så hemskt mycket... testade gungan... eller vad den nu heter... ah... den var verkligen hemsk och underbar... vilken känsla. dödsångest samtidigt som lyckokänsla, typ... haha... kul var det iaf. trodde dock inte att green var en sån chicken... ;)

nu ska jag nog ta o sätta mig på balkongen med min ipod lite. njuta av solen i skuggan. :D

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback