ledig!

ledig fredag, lördag o söndag ju... så idag har vi vart på skara sommarland! vi höjde medelåldern något men det var riktigt roligt! vattenlandet var ju fantastiskt roligt! synd bara att det började spöregna... och då menar jag verkligen spöregn... så då kände vi att det var dags att åka hem....

stannade på donken o åt och sen hem. sen kom dom hit, till mig. tanken var lite vin (cider...) och sen nåt glas ute... vi kom aldrig så långt... vi drog igång lite singstar och där fastnade vi... :D

imorrn däremot är inte tanken att fastna där... imorrn blir det drinkar och dans!! och lite singstar... :P jag är laddad!!

imorrn på dan var det först tal om relaxen. i love. men det ändrades så nu är det räkmacka på kroatorpet, som står på planeringen! inte för att det är helt fel!

men nu ska jag sova lite. tagga ytterligare lite inför imorrn. inte för att det behövs, men ändå... ;)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback