Hjo

Då solen inte riktigt verkade vilja visa sig helt så bestämde jag, Mollan o Linda oss för att åka till Hjo. Där dom har en supermysig affär med massa inredningsgrejer. Great. Så vi åkte en sväng dit. Satt lite nere vid hamnen o tjötade. Sen åkte vi hem igen. :)

Nu ska jag sova lite innan vi ska på bio. Annars lär jag somna på bion... O det vill jag ju inte! Imorrn är det jobb mellan 05.30-10 som gäller... Uuuuuh. Det är sjukt tidigt! Men efter det åker vi antagligen till Skara Sommarland och badar och solar! Om vädret tillåter... :P Hoppas Green kan göra sig ledig och att det blir fint väder! :)

Sova var det ja...

Bye!

Kommentarer
Postat av: amela

haha åka karusell på skara måste du också göra isåfall :P finns ju te-kopparna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback