ännu en dag på stranden...

åkte ner till jobbet en sväng i morse... Det blev ju dock lite längre än planerat... Var först på Jordbron. När jag var klar där åkte jag ner till City. När jag väl var klar där så behöver jag åka tillbaka till Jordbron igen! Problem med combon så då tyckte Christer att vi skulle åka ner där... Så det var ju bara att göra det... Jag var väl uppe i Västersjön efter tolv nån gång... Imorrn är det jag som ligger där SENAST 11.00... :P Haha... Fint med brassestol och kylväska idag iaf. Fantastiskt. :P

Har vart hos Mollan ikväll. Johanna, Tomas, Ella, Albin och Tanja. O Mollan då såklart... O så lille söta Wilhelm som är typ tre månader... Vadå att man blir ännu mer sugen än vad man redan är..? Hahah.. Han är iaf hur söt som helst. Och så lugn och mysig. Satt ute på Mollans gård och åt lite och hade trevligt!

Imorrn blir det Västersjön igen! Lovely. Dock inte så länge eftersom det sen händer grejer på kvällen! :) Vågar inte skriva mer om det ifall om att nån som inte bör läsa det skulle läsa det... :P Bra kommer det nog bli iaf!

Det är så underbart med semester! Även om jag vart på jobbet o fixat lite tre dagar av tre möjliga så är det sjukt gött! Kunna ha på sig "vanliga" kläder, gå upp lite när man känner för och gå o lägga sig precis när man vill!! O det är sjukt fint med balkong nu när det är så här varmt... Så fort jag kommer hem sätter jag mig på balkongen typ... Lite musik och datorn eller en bok eller nåt.... Det är riktigt fint! :D

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback