time to say...

something... :D'

yes. finally har jag fått lite iordning i min lägenhet!! tapeterna är uppe och väggarna är målade! blev väldigt bra måste jag säga! så igår va pappsen här o hjälpte mig med hyllor o sånt... o imorrn kommer min efterlängtade soffa!! det ska bli otroligt skönt att få min riktiga soffa!!!

annars händer inte så där överdrivet mycket... jag trivs rätt bra med livet... imorrn ska jag o green spela badminton. det ser jag fram emot!! det var ju ett tag sen sist... :S ska ju jobba kväll nu mån-ons och utbilda louise till skl... ska faktiskt bli riktigt roligt!! jag kan verkligen sakna att jobba kväll... man har liksom hela dagen på sig... o nu när man inte börjar förrän 16 heller så är det ännu bättre... :D

sen på onsdag verkar det som att jag kommer bli ett år äldre... inte för att det stör mig... men födelsedagar är liksom inte samma sak som när man va liten! förra året på min födelsedag så flyttade jag och sofia. från vegagatan till barnarpsgatan. mm... det var då. och nu är det nu! :D och jag är nöjd med nu.

jag o linda pratade igår om vad man har nu och vad man hade innan. och jag är väldigt nöjd. det känns bra!

på lördag är det remmas 25års-party som gäller!! alkohol o mat på twin! ser fram emot det! längesen nu, känns det som... var nog nyår senast. shit. det är alldeles för längesen. moooua.

idag har vi vart i barnarp. då mamma o pappa ska ha 100års-fest så var det övning med bandet som gällde... jag är dock bara publik. men det lät riktigt bra. det kommer nog bli väldigt bra. ser fram emot festen! måste bara hitta nåt att ha på mig. detta ständiga letande. suck.

well well. nu ska jag återgå till filmen på trean. "bröllopsfixaren". i like. ;D

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback