sömn

borde sova. men halsen värker och magkatarren gör sig till känna.

födelsedagen igår var bra! men jag måste erkänna att utan alla grattis-sms och hälsningar så hade jag nog lika gärna kunnat glömma min födelsedag. detta året kändes det inte som tidigare år. vet inte riktigt vad som hänt. jag kanske har blivit vuxen. haha. skämt å sido. familjen o morfar har iaf vart här ikväll och ätit lite mat o så. när jag skulle få presenterna sträcker linda fram en kartong och säger: "denna klänningen...." o då insåg hon att hon hade försagt sig... men klänningen var fin iaf! utöver det fick jag en kofta, två linnen, body-butter, tvål och showergel från bodyshop, lampa, presentkort på media markt!!! o lite sådär! så jag är fullkomligt nöjd.

imorrn blir det lite lugnt hos linda. vin o räkor är det visst planerat. o sen lördag då! 25årspartaj! ser fram emot helgen! kanske kan skingra tankarna lite genom den också...!!


nu ska jag nog ändå gå till sängs...


god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback