lyckad helg!

yes. helgen har varit lyckad o det känns bra! i fredags blev ju dock my plans lite ändrade då jag var tvungen att jobba till 20 ist för 16... skyndade mig hem från jobbet så kom linda o källe hit så åt vi lite god mat, satt o pratade lite och sjöng singstar!! i love singstar!

efter mitt 12-timmars pass på jobbet under fredagen så var jag rätt trött på lördagen så sov tills det var dags att gå upp och göra sig i ordning till jobbet igen... jobbade dock bara till tre. skönt det! drog en sväng till media markt och köpte en ny singstar-skiva! o sen hem i göra sig i ordning inför kvällen. lina, källe, linda o molla kom hem till mig en sväng först innan det var dags att bege sig till karlssons för mat och alkohol! :D firade ju remma som har fyllt 25! o lite oväntat fick även jag en present, av henne! en singstar-skiva!! så nu har jag ytterligare en till min samling! yeeey! kvällen var trevlig och alkoholen intogs. ;) vissa var mer på g än andra... hmmm... lite senare beslutade jag, molla o lina oss för att ta en sväng och kolla draget på centrum. o det var väldigt roligt måste jag säga! va sjukt bra musik så vi shakade verkligen järnet! kvällen slutade och nadi kom och hämtade oss. blev max en sväng och det är ju ALDRIG fel, som jag sagt innan. haha.

o idag är det söndag. har hittills inte gjort ett piss denna dag. och det är jag väldigt nöjd med. ser ut att bli en promme med ms om en liten stund. luft är ju aldrig fel o när solen för en gångs skull lyser så får man ju passa på! :D

en fika ikväll iaf. ska bli mysigt. längesen det blev en fika nu. o jag älskar fenomenet fika. well well.nu ska jag inte sitta här o pladdra mer.

tjingeling!

en tanke slog mig igår... den som lever får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback