das auto

yes. jag har insett att jag alltid börjar mina inlägg med yes. o jag måste sluta med det. problemet är nog att jag inte vet hur jag ska inleda.

blev iaf en fika med molla o ms, på vasas. our favouriteplace. yes! hah. efter fikan tog vi bilen o körde en sväng. jag älskar att åka bil. sitta o snacka lite. lyssna på lite bra musik och bara va liksom. det blev både huskvarna och kortebo som passerades.

o nu är jag hemma och kollar singing bee. asså... jag förstår inte... om man sjunger så jävla illa som vissa gör... vill man ställa upp i tv då? ok att man kan vinna pengar men det är ju inte alls säkert man går så långt... jag skulle då aldrig ställa upp i det programmet! men jag tycker det är rätt roligt att kolla på... :P

nu ska jag återgå till tv:n... arbeiten som vanligt imorrn...! måndag.. pust.

tjing.


Kommentarer
Postat av: nea

om du börjar att skriva som vanligt.. men ett yes. sen när du är klar. tar du bara bort yes:et... smart va? inte för att yes:et gör nått, det är ju ändå du..! kream

2008-01-28 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback