mollans inflyttningsfest!

yes. igår var det dags för mollans inflyttningsfest! :D jobbade först 8-15 o sen var det hem och fixa o dona!! vi fixade bål och gjorde i ordning. mycket god bål, måste jag säga.. haha... dock höll jag mig ifrån bålen med tanke på hur det gick senaste gången jag drack dom... haha... det var mycket folk, mycket blandat folk. var hur nice som helst! kul o se linnea igen! det var längesen sist! kvällen var mycket lyckad med singstar och alkohol! jag hade hur kul som helst! plötsligt var klockan tolv och dags att ge sig av in till stan. vi ringde en taxi. dock var vi lite för många för vår minibuss-taxi så det var lite trångt men mysigt... haha... 11 pers var nog 3-4 st för många egentligen.. men men.. in till stan kom vi. testade huset kvällen till ära! till en början var det jag, green, nadi, anna, linnea o lasse. sen slöt även mollan o co upp! måste dock erkänna att det inte höll för dom förväntningarna jag hade! dålig musik och alldeles för små barn! men men... trevligt sällskap var det ju iaf! 

kvällen slutade på donken! aldrig fel. mamma kom o hämtade oss när det var dags att bege sig hemåt. blev lite trångt i bilen men det gick ju det med... lina som satt i baksätet var nog den som fick lida mest. möjligtvis led andreas över linas hockeybag lite med... hahahaha... en lyckad kväll iaf! kanske lite mycket alkoholintag... men va sjutton! man får ju passa på... :P

idag har jag inte gjort mycket alls..! jag, green o molla tog en promme till max och åt lite mat. mmm! :D det är fint, är det. sen har jag inte gjort så mycket mer än att ligga i soffan med mitt täcke och kolla på sex and the city. :D

imorrn ska jag jobba på city. inte som jordbron men det blir nog bra.

känns skönt att jag har bestämt mig. att jag har uttalat orden. det kommer bli bra. det ska jag ge mig fan på! :D mig blir ni inte av med.. mohaha.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback