mello hit och mello dit

jag har alltid varit ett stort fan av melodifestivalen. jag tycker fortfarande om många av de låtar som kommer fram. men det är lite långdraget med alla dessa delfinaler hit och dit. o dessutom så är det artister som ställer upp som man inte har någon aning om vilka de är. jag tycker det ska utspelas under en kväll och vara artister som magnus carlsson, linda bengtzing, lena philipsson osv osv. dessutom så är det sånt snack om mello. alla skriver om det (så även jag...) och alla pratar om det. helt ärligt så såg jag inte ens en skymt av programmet i lördags (kan iofs ha sina förklaringar då jag var på fest men tv:n var på och några kollade faktiskt...) och jag kommer inte heller se det denna lördagen som kommer. men jag är inte så ledsen för det faktiskt.





nog om det.

ikväll börjar anna phil och på onsdag greys. yeeeey!!! som louice skulle sagt: "yeeey-moment!" haha...

tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback