måndag!

har haft en rätt bra måndag. kanske kan bero på helgen? helgen har iaf vart väldigt bra! fredagen var lugn. var i skolan, där festen skulle äga rum, och dukade o fixade. sen hängde ja, linda, molla o källe lite.

sen på lördagen var det äntligen dags för the big party! :) gjorde inte så mycket på dan. eller jo, men inget speciellt. var borta i skolan redan runt fem-tiden o fixade och donade lite. kl sju började folket komma. det var en jäkla massa folk men det hela var mycket lyckat!!! elin, amela o lollo gjorde ett strålande jobb med serveringen! :) tänker inte skriva så mycket mer om det hela. det var väldigt lyckat o bandet var verkligen kanon!! det blev en sen kväll. var väl inte hemma förrän närmre halv fyra...

på söndagen sov jag ändå tills telefonen ringde vid halv ett!! o det är inte mig likt. att jag sov så länge innebar också att jag missade alla mina program. när jag insåg det blev jag lätt förkrossad. eller så blev jag inte det. :P
det blev max med molla, linda, green o källe. sen hyrde vi två filmer och gick hem till mig och bara hängde. åt massa godis och bara njöt av att vara lediga. sen gick klockan fort och mycket mer hanns inte med denna dag!

o idag är det måndag! har haft en bra måndag. inget direkt som gått emot mig liksom! :D o det är ju måndagar kända för i mitt liv, annars! har storstädat min lägenhet riktigt ordentligt. sjukt skönt att ha det gjort!!

denna veckan är lugn. det känns skönt. förra veckan var det verkligen något planerat varenda dag!! klart det är roligt att ha saker att göra men ibland är det skönt att bara ta det lugnt!

yes. that's all for this time.

byyyye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback