freeee...!

jag har verkligen inte gjort mycket denna helgen!! o det är så skönt.

mådde inte så bra så jag gick hem tidigt från jobbet i torsdags... fredagen var det månadsarbete som gällde. o sen på kvällen skulle det ju va greyskväll... blev pizza o hela köret med dock ingen greys... vi kunde ju inte missa let's dance! haha... kvällen blev dock ganska tidig då jag mer eller mindre satt o sov i soffan... hah. jag skyller på att jag var uppe tidigt på morgonen och dessutom inte mådde bra.. haha..

igår jobbade jag lite. var lite turbulent men idag är allt bra igen! :D humör, säger jag bara. ;) det kan ställa till mycket!! men men.

sen var det bara slapp. jag o mollan gjorde middag till mamma o pappa. det blev kanoners.

o idag har jag gjort lite småärenden. fixat o donat lite. och suttit i min hörna i soffan o kollat massa massa avsnitt av sex and the city!

o nu ska jag snart iväg o träffa green! max-mat står på planeringen... yummie!

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback