empty

hade värsta bra grejen som jag skulle skriva om. men nu har jag glömt det igen! jaja...

häromdagen diskuterade jag och min kära jobbarvän malin lågstatus jobb. vem är det som säger att mcdonalds är ett lågstatusjobb? okej, ob-lönen är inte den allra bästa, det är ingen hemlighet. och ja, det är stressigt stundtals. men vem bestämmer att det är ett lågstatusjobb för det??? är det så mycket högre status att sitta i kassan på ica eller jobba på hm eller var som helst? jag tycker det är irriterande. jag tycker inte att det är någon annan som ska bestämma det utan det är väl upp till var och en.

en annan sak jag funderade på härom kvällen när jag skulle sova... helt ointressant egentligen men ändå. man kan sitta framför tv:n och nästan somna för att man är så trött... sen går man och borstar tänderna, tar bort sminket och går o lägger sig. o när man väl lagt sig så är man pigg som om det vore mitt på dagen! hur kan det slå om så fort? nu har ju inte jag detta problemet så värst ofta eftersom jag somnar så fort jag lägger mig ner, i de flesta fall... :P jaja. så är det med det.

har haft en bra tisdag idag. rätt ont i ryggen men bortsett från det är jag nöjd. nu ska jag återgå till gossip girl! i like!!

bye.

the future is mine??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback