bla bla bla

jag är så sjukt trött på folks gnäll!! folk har ta mig fan alltid något att gnälla på!! är det inte att man jobbar dag så är det att man jobbar kväll o är det inte det så är det ju 2000 andra saker. jag vet. jag tycker inte heller att jobbet är det roligaste alla gånger. eller att det är roligt när det blåser och regnar. men gör nåt åt de saker du KAN göra nåt åt då! Om folk bara kunde vara lite mer positiva och ha lite bättre inställning till saker o ting skulle deras och även andras liv bli så mycket lättare!! orka!

det jag hatar mest i hela världen är verkligen skitsnack. USCH!

jobbat idag iaf! det gick ganska smidigt! är sjukt gött att börja 8 på helgerna och gå o pula lite. sen att det var rätt mycket idag är ju en annan sak. men liksom... gå där o pyssla lite. i like.

igår hade vi myskväll med vår käre far! det var taco o let's dance hemma hos mig. o sen såg vi en skräckfilm. jag har alltid hatat skräckfilmer! men jag gick med på en skräckis igår. jag tycker inte det är lika farligt längre. förrän jag sitter där med kudden framför ögonen och liksom kikar fram lite... haha... jag tyckte att pappa kunde sova kvar hos mig sen. men det ville han visst inte. :P

ikväll blir det mello med green. o ja, det lär nog bli lite tv-spel också!! yeeey!! haha... likelikelikelikelikelike.

imorrn ska jag till ikea o göra åt lite pengar o äntligen fixa till min lägenhet så den blir fulländad! snart inflyttningsfest nu. äntligen bestämt datum. haha...

men nu ska jag hoppa in i duschen. hoppa.

tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback