bil.

detta inlägg tänker jag ägna åt min bil.

att köpa bil är något av det bästa jag gjort. jag kommer fortfarande ihåg dagen då mamma ringde o sa att hon hade hittat min bil! det känns som igår. och när jag sedan var och betalade den. några dagar senare skulle jag få hämta den. jag jobbade så mamma o pappa var på atteviks och hämtade min pärla och kom med den till jobbet. första gången jag körde den, my god vilken känsla. allt var så rätt. det var min GOLF IV, indigoblå metallic. det kunde inte vart mer rätt. har alltid drömt om att ha en blå golf IV. och ja, jag är fortfarande nöjd.

så är det.

igår va iaf jag, molla o ms ute o åkte en sväng. blev en rätt lång åktur. vi körde lite här och var. mysigt. en bra skiva och trevligt sällskap. kan inte bli bättre. :D

jobb idag. jag är nästan aldrig förkyld men nu har jag blivit det och det vill inte ge sig. jag är trött på att gå runt o känna mig halv-vissen. även om det bara är en vecka. men att ha ont i halsen en vecka är ganska påfrestande...

aja. går väl över tills jag gifter mig.

bye.

Kommentarer
Postat av: Lina

Bilturen var massa skön!

Postat av: nea

se till att gifta dej fort. så det halsonda går över. puss

2008-02-07 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback