Vilken helg!

Torsdagen började väääldigt tidigt... Alarmet ringde 03.50... Då orkade jag iofs inte gå upp men sen 04.15 var jag liksom tvungen att gå upp för att hinna... Blev upphämtad i värsta snöovädret (typ) av Christer. Sen hämtade vi upp Alex o Lina. Resan upp till Arlanda var lite seg men det gick ändå rätt bra. Dagen började med lite information och föreläsning.. Lite halvsegt speciellt när man inte hade sovit så mycket natten innan... Men men... Sen var det middag - julbord, och därefter party! Sen senare som hemlig gäst dök Charlotte Perelli upp och körde några låtar! Det var riktigt jäkla bra! Svettiga och helt slut gick vi sen och la oss!

Fredagen sen började ganska tidigt... Vaknade av telefonen vid sju... Problemet kind of löste sig och vi somnade om typ nån timme till.. Sen var det frukost och därefter så packade vi ihop våra saker, sa hejdå till Chrill och Alex och jag o Lina tog flygbussen in till Stockholm. Shopping stod på schemat! :D Sen tog vi oss ut, via tunnelbana, till Gärdet och Värtahamnen. Med väskor och massa påsar... Asjobbigt... :P Mötte upp Molla, Linda o Källe. Kryssningen var planen... :D

Det var julbord även där, hur gott som helst! O sen efter maten så var det bara att göra sig i ordning och sen gå på alkoholen... :P Träffade en massa folk och hade hur kul som helst! Dansgolvet med liveband var sjukt bra. Massa bra låtar! (Även om det var lite delade meningar om det... :P) Hur som helst har jag nog aldrig haft så kul när jag festat innan... Eller jo, kanske... Men det var klart topp 3 alltså..!

Igår var det mest chill... Handlade lite i taxfreen och tog det bara lugnt... Kom i land vid sex typ och då var det bara att ta golfen och köra hemåt.


Det har verkligen vart en kanon helg!! Thank you girls! :D

Tänkte att jag skulle lägga upp lite kort men det går ju så jäkla segt så det får nog bli facebook på det istället!

Nu ska jag ringa pappsen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback