Vilken dag???

Jag har verkligen nada koll på vad det är för dag... Insåg nyss att det är söndag. Men jag har knappt någon måndagsångest alls. Det är väl kanske för att det är jullov och det inte är riktigt som vanligt. Sen gör det säkert sitt till också att jag jobbat idag... Det är sjukt vad man är en vanemänniska...!

Somnade sent igår. Sov en timme och sen vaknade jag och var klarvaken. Såg klart på Love Actually. Den är mysig. I morse när jag vaknade till första gången skulle jag kolla hur många timmar till jag skulle få sova... Kändes som att jag bara sovit ett par timmar... Inser ganska snart att klockan står på 05.44... Panik!!! Jag som skulle hämta Jenny 05,50... Stressigt värre kan jag säga att det var... Visste inte ens om jag fått på mig rätt kläder eller om jag fortfarande hade pyjamas på mig när jag kom fram till jobbet...!

Dagen på jobbet gick verkligen hur bra som helst. Det bara flöt på liksom. Inte så mycket att göra o det är ju tråkigt... Men men... Slutade vid fyra och var hemma straxt efter. Sen var jag hos Molla så gjorde vi lite julgodis. Provsmakade lite grann men vi sparar det mesta till julafton!

Nu ska jag snart göra mig redo för sängen... Börjar ju jobba kl 6 imorrn... Ledig på onsdag... Onsdag, onsdag, onsdag.

Bye!

Kommentarer
Postat av: ms

och pa torsdag kommer ms hem ;D

2008-12-22 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback