Städa???

Idag hade jag verkligen planerat att bara ligga i soffan o kolla på film all day long. Ladda batterierna. När det är så mycket att göra på jobbet hela tiden så behöver man ta lite tid att ladda batterierna ibland. O det tänkte jag göra idag.

Vaknade vid tio med en lust att städa...!??! Hallå??? Vadå städa? Det är väl aldrig nåt man känner för? Men bäst att passa på och ta chansen när känslan väl infinner sig..! :D

Så nu har jag städat o diskat och gjort superfint i köket och städat badrummet. Plockat iordning i badrumsskåpet och fixat o donat... Asgött. Ska fortsätta nu och när jag är klar ska jag luta mig tillbaka i soffan och laddas upp lite till. :D

Bye

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hur mår du annars? :D



Ha en bra dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback