Söndag!

Och så var det söndag... Igår hade jag en trevlig kväll med min kära vän Lina. Kollade på Mamma Mia (även om vi inte kollade så mycket utan mest satt o pratade... :P) och Britney-dokumentären! Nice nice.

Idag sov jag ända till kl 9 igen! Gött gött.Om en liten stund ska jag o Molla åka till Öxnehaga för att gå en sväng.

Funderade på om jag ska slå in lite julklappar sen kanske... Kolla över lite vad jag köpt... Uppdatera mig om läget så att säga... :D

Blir en soft dag veckan som kommer. Jobba som vanligt måndag, tisdag, onsdag och sen Stockholm på kickoff torsdag--fredag och sen kryssning fredag-lördag. Yeeay! Gött att komma bort lite om så bara för ett par dagar! :D

Nu ska jag dra på mig mina promenix-kläder.


Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback