Puh...

Nyss hemkommen från jobbet. Jaa, nu är det lite intensivt. Jag vill bara att det ska komma en dag då jag kan få sova hur länge jag vill... Eller iaf längre än typ 8... Trodde dagen var kommen imorrn men det visade sig att det inte blev så... Well, well. Världen går inte under för det. Men det är klart att det känns att man hittills jobbat 55h sen i måndags... Trots att jag vart ledig en dag... Men snart är det julafton och då är jag ledig! :D

På tal om julafton... När ska jag köpa klart mina julklappar??? Och när ska jag slå in alla julklappar? Har fortfarande inte gjort det... Hade tänkt göra det imorrn. Men dom planerna hade jag medan jag fortfarande skulle vart ledig... :P Får väl ta tag i det på måndag eller tisdag kväll... Vi får se, vi får se.

Nu ska jag nog ta en dusch och sen krypa ner i sängen. Ska hämta upp Jenny 05.50... Yeeeay!

(Jag är egentligen varken särskilt bitter eller negativ... Jag är bara lite trött... :P)

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback