Once upon a time...

Satt och kollade igenom min inkorg. Jag har alltid haft samma mail så där fanns mail sen långt tillbaka... Mail från när en av mina dåvarande vänner tillfälligt bodde i London. Mail från en annan vän som pluggade i en annan stad i Sverige. Eller mail från ytterligare en vän som pluggade utomlands. Osv osv... Och jag inser att jag verkligen saknar vissa människor i mitt liv! Framför allt den personen som bodde i London! Det är nog först i efterhand som jag inser vad hon betydde för mig. Synd att man tappar kontakten... Jag är iofs inte säker på att vi skulle vara så bra vänner idag. Jag har förändrats och jag vet att hon har förändrats... Men ändå. Gamla mail drar verkligen fram många blandade känslor...! Nästan så man sitter med en klump i halsen och inte kan låta bli att undra om det var det bättre förr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback