Måndag

Aaah... Det var sjukt segt att gå upp idag... Somnade inte förrän kl var närmre halv två igår... Låg och funderade över världsliga ting... Eeeh... Skulle gått upp kl 05 men kom väl inte upp förrän 05,45... Så då var det bara att öka tempot lite...

Det var mkt att göra idag och två miljoner saker som ligger i mitt bakhuvud som jag behöver göra eller a... Skulle slutat 15 och därefter köpt present till pappas födelsedag och handlat lite inför nyår... Men jag kom inte ifrån jobbet förrän vid 18... Daaaah.

Iaf... Jag ska nog ta fram mina nya duntofflor för det var sjukt vad kallt det var här nu...!

Imorrn börjar jag sju o sen ska jag hänga en sväng med Molla o Green... Boka??? :D :D  :D


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback