Måndag

Det var sjukt segt att gå upp i morse... Hade satt alarmet på 05.00 men kom inte upp förrän närmre kvart i... O då blev det stressigt istället... :P Men men. Det var lite rörigt och snurrigt i morse... Sen kom lunchen. Vi var rustade för krig... :P Hahaha... Nä, skämt å sido... Men det var ett jäkla tryck och vi slog vårt timrekord med nästan 2000 kr...!!! Sjukt gött!!! Jag hade hoppats på bilrekord men det klarade vi inte... TRE bilar till o vi hade slagit det... Men inget att deppa ihop över...

Rullade på en hel del så jag kom inte därifrån förrän halv sju... Åkte och fixade en julklapp till Molla. Är inte hundra nöjd men det kan nog bli bra ändå! :D

Imorrn skulle jag börjat vid nio men plans changed. Börjar kl 06 nu... Aaah, jag kommer vara helt jäkla slut på julafton... Hahaha..

Nu skulle jag helst gå o lägga mig men ska nog ta nåt att äta och sen måste jag verkligen slå in mina julklapps! :D

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Goood Juuuuul!!! =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback