Måndag

Idag har det vart en måndag som både gått fort och flutit på utan några större problem!!! ÅÅh, i love those Mondays! :D Annars hatar jag verkligen måndagar men det har gått så smidigt idag så det gör mig inget! :D

Tänkte att jag skulle se Wallanderfilmen igår... Började bra. Men sen nån gång efter nyheterna somnade jag. Men sen vaknade jag igen när nån skrek på tv:n (eftersom insomningstimern inte gått på än...) och därefter kunde jag inte somna sen... Så somnade väl vid tolv och gick upp vid fem. Puh. Det är ett hårt liv vi lever. :P

Skulle egentligen tränat idag men förkylningen är inte helt hundra så jag hoppar det och tar en chilldag istället.

På onsdag är jag ledig. Då blir det Göteborg och Lisebergs julmarknad med Lina, Molla o Linda. Aaaw, mys!

Nu ska jag kolla på One Tree Hill. :D

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback