Mamma Mia

Aaaah. Den filmen är underbar. Det är så mycket känslor och glädje i den filmen!! Har ni inte sett den så köp den eller hyr den bums!! Det är mitt tips! Glassen blev till filmen istället. Blev inte av innan. Texas Pecan. Mmmm. It might be my favourite.

Så på det hela taget skulle jag nog säga att jag är nöjd.

Imorrn börjar jag jobba klockan 6... Jag gillar när vi har mycket att göra och sådär... Men jag kan erkänna att jag lite smått börjar se fram emot januari... Men bara lite smått..! :D

O nu är det bara filmer som jag inte gillar på tv:n... Nån sagan om ringen-film, Mission impossible och nån tredje... Det var tur att jag köpte en ny bok igår så jag har något att sysselsätta mig med innan jag ska sova! :P

Imorrn efter jobbet måste jag nog handla min del inför nyår... För det är ju för sjutton nyårsafton på onsdag... Oj, så långt har jag inte tänkt utan det slog mig nu...! :S


God natt, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback