Lördag!

Sov ända till halv tio idag! Gött! Skönt när man får och kan sova lite längre än typ sju... :S

Nu har jag precis kommit hem efter en sväng på torget med hela familjen. Efter torget cyklade vi ner en sväng till stan. Hittade en klänning till nyår! Fast eftersom jag är lite för lång så får det nog bli ett linne med ett par svarta byxor till! :D Har inte hundra hundra bestämt mig än ifall jag ska behålla det... Ska prova det hemma och kolla tänkte jag. Det var lite trångt... Jag, Linda och Malin plus ett tiotal klänningar inne i provrummet på Once... Hahaha... Till lunch blev det en kebabtallrik på Campino. Our favourite! :P

Nu ska jag ev städa min lägenhet... Kan inte bestämma mig för ifall jag orkar... Hahaha...

Ikväll blir det Green, Mamma Mia och mys. :D The way it should be!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback