It sucks...

Igår hämtade jag upp Jessi straxt innan 05.30... Åkte till jobbet och inventerade och gjorde månadsarbetet. Efter många om och men och massa saker som jag inte hade behövt göra då..så var klockan halv tolv och jag gick hem. Åkte Jönköping runt för att få tag i Mamma Mia-dvd:n. Hittade den till slut på mitt älskade MediaMarkt!

Åkte hem och såg på den - UNDERBART!!! Sen var det dags för lite jobb igen. Var väl där straxt efter sju eller nåt... Jobbade till 01... Skjutsade hem Boberg så den stackaren skulle slippa gå hem ända till Österängen! Hemma vid halv två eller nåt... Dum som man är så gick jag inte och la mig utan satte mig vid datorn... Helt plötsligt var klockan halv tre och jag gick och skulle sova. :D Började jobba 8 idag... Rätt segt att gå upp men gick rätt bra ändå!

Humöret var på topp på morgonen. Allt flöt på och vi fick mkt gjort! Sen kommer det en jävla surmule och sabbar i princip hela dagen... Orka!!!! Jag orkar iaf inte med den personen mer!!! (observera att jag är "privata Anna" när jag skriver detta...!!!)

Nu är jag hemma iaf. Ska sova en stund för jag är sjukt trött. Nu kommer väl tröttheten... Blir en powernap sen lite tv och sen gå o lägga sig igen... Kul liv..! Hahaha.

Imorrn börjar jag inte förrän 9. Skönt med lite sovmorgon! Mkt att fixa o dona. Träning sen på kvällen!

Nu ska jag vila lite.

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback