Götebooorg!

Så var man hemkommen efter en trevlig dag i Göteborg! Åkte härifrån runt 11 och när vi kom fram till Göteborg så tog vi en sväng på stan. Jag hittade min nyårsoutfit! :D Gött gött! Plus att jag köpte ett par jeans. Och jag hade egentligen bestämt mig för att försöka hålla i mina pengar...! :P Men jeansen var så snygga och nyårsoutfiten behövde jag ju... :S Eller nä, inte egentligen men a, ändå... :P När vi var mätta på att gå i affärer så gick vi bort till Liseberg. Det är ju sjukt fascinerande hur lite ljus och lampor kan göra någonting så vackert... Hur fint som helst var det iaf! Gick där en sväng och sen gick vi till bilen för att åka hem. Nu är jag lite trött och fötterna värker... :P

Laddar för 11-20 imorrn och 10-20 på fredag. Måtte det bara bli mycket och göra nu!!! :D

Nu ska jag kolla vidare på Efterlyst och sen blir det sängen!!

Bye bye!

Förresten... Det är helt SJUKT att det är julafton om en vecka... EN VECKA!!!! När hände detta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback