En hård dag...

Ah, gårkvällen var kanon! Var ju som sagt hos Lina o Nadi. Som för övrigt hade det jättefint! :D Men vad hade man förväntat sig? :)

Vi hade ju tänkt att åka in till krogen ganska tidigt men jag o Lina kom väl inte in förrän närmre elva, tror jag... Efter ett par missöden på vägen... Hahaha... Väl inne på krogen iaf så hade jag superkul! :D När vi tröttnat på att shaka så drog vi oss till gamla hederliga donken. Mmmm. Väl hemma slocknade jag direkt.

Idag ringde alarmet kl 9... Det var en sjuk jäkla pina kan jag meddela...! Jag som aldrig brukar känna nåt vidare har inte mått alls bra idag... Börjar bli lite mer människa nu men det är en knappt märkbar förändring... Jobbade till typ halv fem och sen gick jag direkt hem och la mig med täcket i soffan och där ligger jag fortfarande... Puh. En tuff dag..!

Imorrn är det jobb igen... Ska nog snart gå o lägga mig. Sova bort huvudvärk och illamående... Hahaha...

Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback