Back home

Hemma efter en väldigt trevlig kväll! Supertrevliga människor! :D Det blev tacos till mat. Mmmm! Thomas ville prompt bjuda på en drink... "Thomas special" så då var man ju inte sen att tacka nej... ;) Satt bara o tjatade o sen övergick vi till att se det sista på idol. Bananasplit till efterrätt var ju inte heller det fel. Fick skjuts hem av Ella o Albin. Fint så man slapp gå hem från Bankeryd... :P

Imorrn blir det torget med mor, far och åtminstone en syster. Planerna för kvällen är jag inte särskilt sugen på... Återkommer om det när jag vet mer. Men jag är inte helt osugen på en kväll i soffan, kolla på Mamma Mia, äta lite godis... Jaa, you name it! :D

Nu ska jag kolla lite på la television.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback