Vilken jävla dag!!

Dagen började bra... Men fortsatte inte så bra... TACK Green för all hjälp. Jag behövde dig verkligen idag. Kändes lite jobbigt till en början men det som har hänt har hänt och det är ju bara att göra det bästa av det! Hoppas bara vi fick ordning på det nu... Well well...

Så min lediga dag som jag hade så mycket planer för gick det inte så bra med... Men jag köpte ju två par skor iaf! Fast jag satt köpförbud på mig själv... Haha... Men jag behövde ett par gympaskor och när jag hittade ett par då så spelar roll om jag köpte dom denna månaden eller nästa!? Eh, näe.

Hur som haver. Hemma nu efter en tuff dag. Gött med semester trots allt... Det är semester när man kan ta en cider en helt vanlig torsdagkväll. Mmmm. I love jordgubb-lime. Underbar! :) Extra gött efter en tuff dag... :P

Nu blir det nog ett bad innan Hell's Kitchen!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback