tyskland och snart fredag!!

Så var man hemkommen från Tyskland. En lyckad resa. Mycket alkohol inhandlat. :D Dessutom så var det så roliga gubbar på bussen... Hahah... Och busschaffisen fick jag o Molla lite connection med... hahahaha... Det var trevligt iaf!

O snart är semestern slut. Det känns faktiskt inte alls jobbigt... Jag har ju som sagt vart på jobbet en del och fått en del samtal så det känns nästan som man jobbat lite... :D Men men...

På fredag är det kräftskiva...! And I'm looking forward to it! Det ska bli jätteroligt! Det är kul folk så det kommer nog bli bra!! Får se om kvällen slutar med utgång eller om vi stannar kvar o festar all night long. Haha...

Nu ska jag kolla på Sex and the city. Jag älskar att det sänds på kvällarna! Jobbigt bara när man börjar jobba sen... För då orkar ju inte jag va uppe såhär sent... Hahahaha...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback