trött som en gnu!

När klockan ringde vid kvart över fem idag var jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Bara för att jag alltid somnar tidigt så skulle jag väl inte göra det igår när jag skulle upp så tidigt idag... Hur som haver... Va på jobbet vid sex... Jag o Green fixade det vi skulle och sen åkte vi till Greens place på a6 och fixade samma sak där. Dock var jag inte så hemskt delaktig då telefonen ringde och det var mannen som gav talet ett ansikte. :P

Åkte tillbaka till Earthbridge. Ms dök upp och vi började städa vinden...! My god va mycket skit!!! Plockade, slet och bar som två små illrar. Gick över till macken och efter många om och men och lite missförstånd lyckades vi hyra en kärra... O jag som aldrig kört med kärra innan!! Det blev inte en sån där liten gallerkärra som jag hade tänkt... Men men... Fick be käre Boberg hjälpa oss att sätta dit kärran... Haha... När vi lastat in all skit åkte vi sakta men säkert till sortergården. Kände oss som värsta grymma tjejerna typ... haha... Eeeh? När vi kom tillbaka till jobbet skulle vi lämna kärran... My god. Det såg nog rätt roligt ut. Själv skrattade jag (mest åt Ms) så jag fick kramp i magen. Men vi redde ut det hela till slut. Dagen som började klockan sex slutade även klockan sex. Dock 12 timmar senare... Men jäklar va grymma jag o Ms va o jäklar va snyggt det blev! :D 

Nu är jag så trött så jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Fötterna värker och jag är nog lite gnällig... :P

Tyskland imorrn. Bussen går kl sex.... Monstertid!!! Så nu får det bli ett bad sen packa ner lite saker sen sängen!!

Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback