söndag igen

Det är sjukt va fort tiden går!!!

Resan till Göteborg igår var kanon!! Åkte från Jönköping 8.00. Bussresan dit gick fort. Måste vart pga Greens sällskap där i sätet. ;) Väl framme var det direkt in i affärerna! Lunchen blev på Burger King (trevligt med omväxling... Haha...). Alla handlade vi något. För min egen del blev det en jeanskjol. Trevligt värre. Vid tre satt vi på våra platser i Scandinavium. Laddade till tänderna. Platserna var helt okej! Musikalen var inte helt okej. Den var underbart bra!! Vilken känsla det är med musikaler!!! Helt obeskrivligt. Gåshuden som inbefinner sig när nån tar den där tonen! Ojojoj... Den som kunde det...! Efter musikalen var det bussresa hem igen. Sov en stund. Helt slut efter dan... Haha.. Tanken var ju sen att vi skulle gå ut men ingen som orkade. Så vi åkte o hyrde en "tjejfilm" och handlade mat till tacos o så åkte vi hem till my place. Det blev tacos och jordgubb/lime cider. Mmmmm. Inte fel nånstans. Filmen var dock rätt dålig men det var ju mysigt iaf.. :D

Idag har jag rensat ur min gaderob. Jag har infört köpförbud på mig själv nu resten av månaden... Det är helt sjukt vad jag köper mycket kläder!!! Inga mer kläder nu denna månaden. Om jag inte hittar nåt värt att döda för. Då är det okej... :P Iaf... Rensade ur garderoben. Blev bra! När jag kom till strumplådan insåg jag att jag hade ungefär 20 st strumpor som inte hade nån "make" så att säga... Så några kombinerade jag ihop med nån liknande men några fick jag ju slänga... Kan ju inte gärna ha en lila och en vitrandig strumpa. Nej, tack. Men skumt hur man kan ha så många omaka!?!? Jaja...

Nu ikväll har jag o Mollan ätit mat från Wok & co. Gott var det. Såg på en film på femman med. En av de bättre jag sett på länge. Har lyckats se en hel del dåliga filmer det senaste... Men men...

En veckas semester kvar nu. Ska dock jobba imorrn... Börjar kl 6... Ska fixa lite på morgonen och sen ska jag o Ms städa vinden. O det ska bli så fint. We're gonna show them, right Ms?! :D På kvällen ska jag försöka få fingrarna ur och gå o träna... Får se hur det blir med den saken!

Nu måste jag iaf sova... Ska ju för sjutton upp om sex timmar... Och jag som är van att sova typ tio... Hahah... Blir nog en bra dag... ;)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback