So far, so good.

Träningen och maten går väldigt bra än så länge! Okej att det bara är tre dagar men har ändå hållt mig till planen! Var på pass idag. Me, myself and i. Dom andra bangade ju! :P Men man är ju inte den som är den. Hah. Hur som helst. Det var jobbigt!!! Alldeles nytt pass o så har man inte tränat på en månad typ... Men det var roligt! Kan nog bli lika roligt som det förra! Det är sjukt vilken tillfredsställelse träning kan ge! I like it!

Imorrn blir det simning kl 07.00... Längesen jag simmade nu! Men det blir nog fimenang! Efter jobbet sen så ska Mollan fixa lite slingor i mitt hår! Är lite nervös över hur det ska bli... Men vill ändå testa! Blir det för jävligt får jag väl färga om det... Eller nåt...

Jag som tycker tiden går så sjukt fort tycker helt plötsligt att denna veckan kryper fram...!

Förresten... Jag är en sanndrömmare! Hahah... Inatt drömde jag att jag ringde och var lite sur på dom som klipper gräset hos oss, på jobbet, för att gräset var så långt... Då får jag till svar att det inte går att klippa när det är så blött...

Och idag när jag kommer till jobbet... Då är dom där och klipper gräset!! Hahaha... Sanndrömmare - ajjemän! :P


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback