semester!?

Vaknade redan vid typ nio idag... Åt lite frukost, kollade på tv och sen gick jag upp och gjorde mig iordning... Skulle åka o handla lite o fixa. Åkte ner till jobbet en sväng först för att kolla läger... O där blev jag fast i ett par timmar... Problem med glassmaskinen... Igen!?!! Hur som helst... Är det det som är semester!? O sen försvinner det nycklar som ingen hittar, tack o lov hittade Elin dom efter en del letande!!! Det var som att 1000000 kg lyftes bort från mina axlar när hon ringde o sa att hon hade hittat dom... Hade inte vart sååå kul att behöva byta ut alla lås... Så det var sjukt skönt! Med denna veckan är det två veckors semester kvar nu. Jag funderar seriöst på om jag ska vara tillbaka tidigare... Det känns som att man jobbar mer eller mindre ändå...!? Får fundera på det lite...

Har kollat på ytterligare lite film idag... Fan man kan ju knappt göra nåt annat när det regnar!!

Imorrn blir det badminton med Molla, Linda o Källe. Efter det så är det solning. Måste ju hålla uppe brännan även om inte solen vill visa sig... :P Om jag får som jag vill sen så blir det att gå ut på lite after work, fast vi har semester... Men ni förstår vad jag menar! :) Jag behöver komma ut o se lite folk! :P

Nu ska jag se klart på sista avsnittet av Allsång... När det är slut då är sommaren slut, anser jag... Heavy suck. Jag älskar sommaren! Men men. Det kommer fler... ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback